marți, august 04, 2009

Pui cu cocos si salata de castraveti


Va propun o reteta interesanta, pui usor crocant cu gust dulceag de cocos...o nebunie.
Iata de ce avem nevoie:
    - un piept de pui file
    - doua albusuri
    -  5 linguri cocos deshidratat
    -ulei de masline
    - delikat
    
 Pentru salata:
   - o ceapa rosie
    - un castravete
    - ulei de masline
    -sare si otet dupa gust

Se incinge cuptorul la 190 grade.Se asezoneaza albusul si fileurile de pui cu delikat.Se inmoaie puiul in albusul batut apoi se da prin cocos si se pun in tava unsa cu putin ulei de masline, se da la cuptor pentru 20-25 minute pana prinde crusta aurie.
Intre timp  se taie castravetele  felii , se aseaza intr-o strecuratoare se presara putina sare si se lasa la scurs 5 minute.
Se inlatura excesul de zeama cu un prosp de bucatarie ,apoi se amesteca intr-un bol cu ceapa rosie feliata subtire , se asezoneaza cu ulei de masline si otet .
Pe farfuria in care servim se aseaza salata de castraveti , apoi feliile de pui cu cocos deasupra.
Pofta buna!










9 comentarii:

Oana spunea...

bun, bun.....am comis si eu reteta.

Alina spunea...

Tare curioasa sunt ce gust are... dar la cum arata... n-are decat sa fie delicios!!!

Melianda spunea...

Alison mersi...pupici!

Melianda spunea...

Oana si mie mi-a placut , recunosc ca la inceput am fost reticenta la aceasta combinatie dar merge de minune.

Melianda spunea...

Alina eu zic sa incerci sa faci, pe langa faptul ca e un deliciu se face si foarte rapid.

Carmen spunea...

Arata tare bine!

Melianda spunea...

Carmen , mersi ...o seara buna!

Alina spunea...

Ieri am facut snitele cu cocos...Au fost foarte apreciate de toata familia! Gustul este interesant si copiii m-au rugat sa nu uit aceata reteta!!! Multumim , Meli!!!

Melianda spunea...

Alina ma bucur din inima ca v-a placut aceasta reteta , ai vazut ce deliciu usor de preparat e...multumesc si eu.
O seara minunata iti doresc!