marți, martie 17, 2009

Cornuri cu finetti

Azi copiii mei mi-au zis ca ar dori sa manance cornuri cu cioco asa ca le-am indeplinit dorinta si m-am pus pe treaba.
Au iesit cornuri delicioase si pufoase.
Iata reteta.

Ingrediente:
~250 ml lapte
~un ou (plus inca un ou pentru ungerea cornurilor)
~2 linguri ulei de masline
~jumatate lingurita sare
~o lingura zahar
~2 lingurite drojdie uscata
~500-520 g faina
~crema finetti

Mod de preparare: Eu am obtinut aluatul punand toate ingredientele in masina de paine in ordinea aceasta: Amestecam oul cu laptele si le punem in cuva, adaugam in cuva si cele doua linguri cu ulei.Intr-un vas de plastic amestecam zaharul si sarea cu faina apoi acestea le punem peste lichidele din cuva, facem o mica adancitura in faina si punem cele doua lingurite cu drojdie uscata apoi bagam cuva in masina  si programam pe framantare si dospire.
Dupa ce se termina programul scoatem aluatul si luam cate o bucata si o intindem pe masa de lucru in forma dreptunghiulara apoi taiem in patrate peste care vom pune finetti si le vom da forma unor cornuri.
Eu am facut si cornuri am facut si pestisori cu finetti .Acestia din urma i-am facut astfel: am intins o fasie de aluat am uns-o cu finetti apoi am impaturit aluatul in doua si cu forma de pestisor din plastic am taiat aluatul.
Am pus cornurile si pestisorii  in tava  peste care  am pus hartie de copt, apoi am uns cornurile si pestisorii  cu oul batut.
Am copt la 250 grade timp de 10-15 minute pana au devenit aurii.
Pofta buna!













4 comentarii:

simona doktor spunea...

Felicitari ! Ai retete deosebite !

Ala Oancea spunea...

Foarte bine arata cornurile tale. Si pestisorii de asemenea. Treci pe la mine, te asteapta niste premii !

Melianda spunea...

Ala multumesc pentru aprecieri, cand voi avea putin timp liber cu siguranta trec pe la tine si multmesc din suflet pentru premii.Te pup si o duminica placuta!

Melianda spunea...

Formeandforyou, iti multumesc!