joi, iulie 23, 2009

Baghete

Am gasit aceasta reteta pe un site culinar, ea apartine lui S_Tana , asa ca m-am gandit sa o prepar si eu  mai ales ca eram in cautare de baghete.
Ingrediente:
    300 ml apa (eu am fol. 200 ml apa si 100 ml lapte)
    540 g faina alba ( eu am fol. 000)
    o lingurita sare
    o lingurita miere
    un plic drojdie uscata ( 7 g)

Mod de preparare:
   Am pus ingredientele in masina de paine in ordinea urmatoare: prima data lichidele inclusiv mierea , apoi am amestecat faina cu sarea , am rasturnat in cuva si deasupra am pus drojdia.Am setata masina pe framantare si dospire.
dupa ce aceasta si-a facut treaba am scos aluatul , l-am impartit in doua, am intins o foaie pe care ulterior am rulat-o am pus bagheta in tava , la fel am procedat si cu partea cealalta de aluat.
Am crestat baghetele , practic le-am taiat cu o foarfeca si le-am bagat in cuptor la 50 grade pentru inca 30 minute ca sa isi dubleze volumul.
Dupa aceste 30 minute am scos tava am stropit cu putin lapte baghetele  si am presarat faina  intre timp  am incins cuptorul la 200 , am pus un vas cu apa in cuptor deoarece am vrut o coaja crocanta , am bagat tava inapoi si am tinut baghetele cca 30 minute pana ele au devenit aurii.
Sunt minunate aceste baghete , pofta buna!









6 comentarii:

mihaela spunea...

buna meliana,reteta am scris-o eu si ma bucur ca ai incercat-o si ca v-au placut.
noi am lasat-o mai usor cu painea de cand soata si-a propus sa mai dea ceva kg jos :-)

o zi minunata
miha

Ala Oancea spunea...

Ti-au iesit foarte frumoase !

Momo spunea...

ce pufoase si albe!imi faci pofta si eu incerc sa nu ma ating de piine...

Melianda spunea...

Mihaela , ma bucur ca mai vizitat si iti multumesc pentru reteta...e o bunaciune de bagheta...te mai astept pe la mine...pupici si un weekend minunat!

Melianda spunea...

Ala , multumesc, pe cat is de frumoase pe atat sunt de gustoase ...pup!

Melianda spunea...

Alison sa stii ca eu fac foarte des paine si multe produse de panificatie dar mananc cu masura asa ca merge din cand in cand o pufosenie din aceasta.