luni, iulie 06, 2009

Pulpe de pui la capac

      Aceasta reteta nu imi  apartine, am preluat-o de pe blogul lui Teo...Teo multam fain de reteta e un deliciu pulpele pregatite asa.
     Dar sa vedem de ce avem nevoie:
   3 pulpe de pui
   ulei de masline
   praf de usturoi
   condimente de gratar  am folosit eu
   delikat
       Mod de preparare:
Spalam pulpele , eu le-am si parlit putin la flacara sa se duca puful de pe ele, le-am condimentat cu o jumatate de ora inainte .
Neavand un vas emailat cu capac pe care sa il pot baga la cuptor eu am incercat pulpele sa le fac in vas Jena.
Am pus intr-un vas cam trei sferturi cu apa , am pus capacul invers pe vas , am asezat pulpele condimentate in capac , am stropit cu ulei si le-am lasat cca 45 minute in cuptor intorcandu-le doar odata pe partea cealalta.
S-au rumenit atat de frumos  si carnea pur si simplu se topeste in gura, ...le-am servit cu piure de cartofi si salata de sezon.
Pofta buna!









Niciun comentariu: