miercuri, noiembrie 19, 2008

Salam de biscuiti (de post)

Aceasta reteta o am de pe   blogul Cristei

Mi-a placut aceasta reteta deoarece suntem si in post si nu are pic de grasime. Deci avem nevoie de: 

500 g biscuiti
150 ml apa (eu am pus 200)
100 g zahar(eu am pus 10 g indulcitor)
2 linguri de cacao amara
50 g stafide
2 linguri de dulceata de coji de pepene (eu am pus 3 linguri de dulceata de gogonele)
2 linguri dulceata de portocal(eu am pus doua linguri de coaja de portocala confiata)
3-4 linguri de visinata(eu am pus 2 fiole esente rom)
cocos ras
folie transparenta

Mod de preparare:

fierbem apa cu zaharul la mine indulcitorul, pret de cateva minute iar la sfarsit adaugam stafidele.Punem biscuitii rupti in bucati intr-un vas mare turnam siropul  cu stafide cu tot, dulceata, coaja de portocala, esenta si cacaoa...si amestecam bine.
Pe folia transparenta presaram daca dorim fulgi de cocos  adaugam compozitia pentru salam , strangem bine formand suluri pe care le legam la capete.Tinem in frigider pentru minim o ora apoi taiem si servim.E delicios.Pofta buna!






3 comentarii:

Laura spunea...

Te pup, Melianda! :)
Arata fain de tot salamul tau de biscuiti si mi-ai facut pofta cu el! :))
Eu intotdeauna am zis ca salamul de biscuiti de post este de-o mie de ori mai bun ca ala "de dulce" :P
...asa-i?! ;)

Iti multumesc ca m-ai pus in listuta ta de prieteni...si eu am facut la fel! :)
Te pup si mai vorbim!

Ina Todoran spunea...

Mmmmmmmmmm suna interesant! Am sa-l fac!

Cristina spunea...

Meli ma bucur ca ti-a placut .. Jurcovanca si cartea ei de retete uite ca din cind in cind mai ne face cite o surpriza placuta :.)
pupice