joi, iunie 04, 2009

Mancarica de mazare noua

A iesit mazarea noua. Va spun sincer ca am cel putin 7 ani de cand nu am mai mancat mazare...va intrebati de ce...deoarece mazarea nu e pe gustul meu sau cel putin nu era pana acum.
Anul acesta mi-am pus mazare in gradina dar inca nu s-a facut , in schimb am primit de la cineva mazare.Am luat cateva boabe asa crude si culmea mi-au placut.
Daca tot am primit mazare de o mancare am zis sa o prepar si iata ce a iesit.

Ingrediente:
  ~ 600 g mazare
  ~jumatate de pulpa de curcan pe care am fiert-o inainte
  ~o ceapa
  ~ ulei de masline
  ~marar si patrunjel
  ~ 2 linguri bulion
  ~2 linguri zarzavat la borcan (pus de mine de asta toamna)
  ~sare sau delikat si piper

Mod de preparare:
    Am tocat ceapa marunt si am inabusit-o in putina apa cu ulei de masline timp de 3-5 minute, apoi am adaugat bulionul si zarzavatul la borcan.Se adauga putina apa si se lasa 10 minute pe foc, adaugam apoi mazarea si carnea taiata cuburi, adaugam apa daca mai este necesar cat sa acopere mazarea , asezonam cu sare si piper si lasam sa fiarba 20 minute.
La sfarsit adaugam verdeata tocata marunt.Daca doriti puteti face un rantas din apa cu faina sau apa cu amidon si spre sfarsitul fierberii il puneti in oala si lasati sa fiarba pana se ingroasa.Eu am preferat sa las asa deoarece nu prea fac rantasuri.
Pofta buna!














2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Ce bine arata ! Si ce pofta mi-ai facut :) Yammy !

Melianda spunea...

Ala , multumesc , abia astept sa mai fac si eu aceasta mancarica.
O zi buna iti doresc!