luni, mai 04, 2009

Paine rapida

Ieri butonam eu pe internet si am zis sa caut ceva un desert rapid si usor  si iata peste ce am dat care nu e tocmai un desert...e ceva numai bun pentru atunci cand esti in criza de timp.
Reteta o am de aici si ii multumesc mult si o felicit pe autoarea retetei.
Sa trecem la treaba si sa vedem ce ingrediente ne trebuiesc:

~250 g iaurt  sa nu fie apos
~280 g faina ( eu am folosit faina tip 65o)
~1/2 lingurita zahar
~1 lingurita rasa de sare
~un ou
~ un plic praf de copt ( 10 g)

Mod de preparare:
       Intr-un vas punem oul, iaurtul si faina in care am adaugat sarea zaharul si praful de copt.
Amestecam energic cu o lingura de lemn sau la robot , cum doriti pana la omogenizare completa.Va iesi un aluat mai moale fata de cel de paine normal.Intre timp incalzim cuptorul la 200 grade.Intr-un vas rezistent la cadura sau o tava punem hartie de copt si rasturnam aluatul in vas.Il nivelam bine si deasupra presaram dupa preferintele fiecaruia mac, susan, seminte.
Se tine in cuptor cca 15-20 minute.Cand painea suna a gol daca batem putin in ea atunci ea este gata.
Iese o painica super pufoasa si gustoasa.
Pofta buna!














Niciun comentariu: