sâmbătă, februarie 14, 2009

Semilune

Aceasta e o prajiturica simpla si gustoasa pe care o mancam cand eram copil.

Ingrediente:

-7 oua
-150 g nuca
-7 linguri zahar
-7 linguri faina
-un plic de vanilie
-un plic praf de copt
-un praf de sare
-o esenta rom

Mod de preparare:

Separam albusurile de galbenus.Batem albusurile bezea cu zaharul pe care il incorporam treptat.
Intr-un alt vas mixam galbenusurile cu un praf de sare si aromele.
Dupa ce am obtinut bezeaua incorporam galbenusurile incet in ea.
Faina se amesteca cu praful de copt apoi o introducem si pe ea in compozitia de mai sus , incet de jos in sus cu o lingura.
Intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina sau cu hartie de copt turnam compozitia si deasupra presaram nuca atat cat o putem marunti intre degete...
Introducem tava in cuptorul incalzit in prealabil la 200 grade si lasam timp de 20 minute sa se coaca.
Dupa coacere pudram prajitura apoi cu ajutorul unui pahar formam semilune.
Pofta buna!















6 comentarii:

kris spunea...

mi-ai adus aminte de o prajiturica care-mi placea tare mult si mie :-))

Gargarita spunea...

Arata foarte bine si mi-ai facut tare pofta!!

Melianda spunea...

Kris si mie cand mi s-a facut pofta de ceva dulce mi-am adus aminte de prajitura asta pe care o facea mama saptamanal si ne placea mult...

Melianda spunea...

Gargarita multumesc...pai astept sa o prepari si tu si sigur iti va placea...

Agenda di Nico spunea...

Adevarat ..tare buna este ,o facea matusa mea.
Uite acum pot sa fac si eu :-D
Un sfarsit de saptamana placut!

Melianda spunea...

Nico ma bucur ca ai de gand sa pregatesti prajiturica...un sf. de saptamana cat mai minunat si tie!