joi, februarie 26, 2009

File de macrou in sos de rosii

Intr-una din zilele astea m-am gandit la o conserva de peste si cum cel mai mult imi place macroul in sos de rosii am zis hai sa fac eu .E o reteta rapida si delicioasa.
Avem nevoie de urmatoarele:

-5 bucati  file de macrou (eu am folosit congelat)
-3 linguri bulion sau 300 ml suc de rosii
-ulei de masline
-o ceapa
-condimente ( cimbru, piper, ienibahar boabe,patrunjel, praf usturoi, delikat)

Mod de preparare:

Intr-o tava asezam pestele, turnam putin ulei de masline apoi adaugam sucul de rosii sau bulionul diluat in apa in care am pus si condimentele.
Taiem ceapa si presaram deasupra , acoperim tava cu folie si dam la cuptor.
Inainte de a scoate pestele din cuptor cu 5-7 minute  luam folia de deasupra ca sa se rumeneasca putin.
Daca pestele e congelat cum l-am folosit eu trebuie tinut in cuptor cam 30-40 minute.
Daca e proaspat il tinem 20-25 minute.
Se serveste cald sau rece sau puteti face la el o garnitura dupa preferinte.
Eu am facut legume mexicane in vasul wok.
Pofta buna!












Niciun comentariu: