vineri, septembrie 30, 2011

Pizza cu blat de ciabatta

Am revenit de asta data cu o reteta de pizza nu cu aluat clasic ci cu un aluat de ciabatta, dupa parerea mea a iesit foarte delicioasa pizza :)
Nu cu mult timp in urma mi-am achizitionat un cuptor de pizza , practic pizza se coace pe o piatra si iese exact ca una coapta in cuptor cu lemne , sunt foarte multumita mai ales ca e gata foarte repede .









Si acum ingredientele :
pentru aluat:
faina ciabatta ( eu am folosit faina speciala am adaugat doar apa si ulei )
dar puteti inlocui aceasta faina cu una obisnuita
500 g faina
275 ml apa calduta
25 g drojdie proaspata sau 7 g drojdie uscata
2 linguri ulei de masline
1 lingurita sare
Pentru topping: acesta il puteti face in functie de preferinte
ketchup
bacon
sunca presata
ciuperci proaspete
masline
mozarella
ardei gras
oregano
Mod de preparare : Se face aluatul si se lasa la dospit.Eu l-am facut la masina de paine.Dupa dospire se imparte aluatul in trei parti egale fiecare parte se intinde cu mana sau cu sucitorul .Se pune deasupra ketchup , apoi mozarela si pe rand celelalte ingrediente.Se introduce in cuptor la 220 grade la cel electric, pe gaz la foc mare , la cuptorul meu special temperatura e mai mare si a stat maxim 7 minute dar se tine cca 15 -20 minute.
Pofta buna va doresc!

4 comentarii:

Ioana V. spunea...

arata super bine! imi place pizza mult de tot!

bely spunea...

Mmm, mai ai o felie? cat de bine arata!!

langmina spunea...

Foarte buna!Arata asa de tentant!

Craita spunea...

vai ce pofta mi-ai facut!!!