marți, februarie 10, 2009

Clatite

Acum doua zile mi s-a facut pofta de clatite ...am mai facut eu reteta pe care o stiam demult dar am vrut sa incerc si altceva...asa ca am dat cautare si am descoperit pe net mai exact in blogul Irinei o reteta care mi-a facut cu ochiul si am zis ca pe asta o incerc.
Va garantez ca ies niste clatite minunate , elastice...absolut delicioase.

Iata si ingredientele:

pt. 10 clatite
250 ml lapte
3 oua
60 g unt sau margarina
125 g faina
20 g zahar
arome (lamaie, rom, portocala, vanilie etc.)

Mod de preparare: 
Punem la incalzit laptele cu untul astfel incat untul sa se topeasca dar laptele sa nu dea in clocot.Se lasa la racit si intre timp amestecam celelalte ingrediente...se freaca ouale cu zaharul se adauga faina si amestecam bine cu un tel, punem aromele ,varsam laptele caldut dar nu fierbinte si amestecam incetisor pana obtinem un amestec omogen.
Punem o tigaie anti-adeziva , o ungem cu ulei si lasam la incins...luam cu un polonic din compozitie si varsam cam 3/4 in tigaia incinsa si apoi cu miscari circulare intindem aluatul in tigaie si lasam pana se rumeneste , apoi cand incepe clatita sa se desprinda de pe vas o intoarcem sa se coaca si pe partea cealalta.
Serviti cu dulceata, branzica dulce de vaci, crema ciocolata etc.
Pofta buna!











Un comentariu:

Irina spunea...

Imi pare bine ca ti-au placut !