sâmbătă, ianuarie 17, 2009

Ciulama de ciuperci

Cum aveam cateva ciuperci ratacite prin frigider m-am gandit sa fac rapid o ciulama cu ciuperci. 
Pentru asta vom avea nevoie de :
500 g ciuperci
150 ml smantana lichida
o ceapa
200 ml lapte
ulei de masline
delikat
o lingura de amidon

Procedam in felul urmator:
taiem ciupercile cuburi mici, tocam si ceapa si le punem la inabusit intr-o craticioara destul de adanca cu putin ulei de masline.
Dupa 5 minute adaugam laptele si putina apa apoi punem si delikatul.
Acoperim vasul si lasam la foc mic sa fiarba pret de 20-30 minute...intr-o canuta dizolvam amidonul si il turnam peste ciulama , amestecand incontinuu apoi adaugam smantana lichida si mai alsam 5 minute pe foc pana se intrepatrund toate.
Servim  cu mamaliguta calda.Daca preferati puteti pune o mana de marar proaspat tocat la sfarsit.

















2 comentarii:

Craita spunea...

Draga Melianda,intamplator am dat peste reteta ta de ciulama cu ciuperci si mi-a placut tare mult cum arata,asa k m-a gasit si pe mine o pofta mare sa fac aceasta reteta,eu insa am facut-o cu apa si nu cu lapte de aceea nu mi-a iesit de un alb imaculat asa cum arata ciulamaua ta,sper insa k arata la fel de bine in farfurie ca si reteta ta,si k dovada iti las si un link.
http://poetagurmanda.blogspot.com/2009/07/ciulama-de-ciuperci-si-carne-de-curcan.html
Multumesc k m-ai facut sa mi se "aprinda calcaiele" dupa o ciulama de ciuperci.
P.S,imi place tare mult blogul tau.

Melianda spunea...

Goldie ma bucur ca ti-a placut ciulamaua ...nu e nici o problema ca ai folosit apa ai facut-o putin mai dietetica ..., iti multumesc pentru vizita si pentru apreciere , te mai astept pe la mine oricand.