duminică, iulie 19, 2009

Ciorba de conopida

Aceasta reteta nu imi apartine e preluata de pe RC .Mi-a placut si m-am gandit sa o prepar cu mici modificari adaptate gustului meu.
E o ciorba tare gustoasa.
Ingrediente:
     - o conopida
     - aripioare de pui cca 8-9 aripi
     - 2 -3 cepe
     - 3 morcovi
     -verdeata ( telina patrunjel , eu am pus si leustean ca imi place)
     - 1-2 ardei grasi  de preferinta rosii dar eu nu am avut
     - delikat
     - 200 ml smantana lichida 
     - jumatate de pliculet sare de lamaie (optional)
Mod de preparare: 
      Intr-o oala se pun trei litri de apa in care vom pune la fiert aripioarele de pui.Intre timp dam pe razatoare ceapa si morcovii , tocam marunt ardeiul si le inabusim in putin ulei de masline.Dupa ce am luat spuma care s-a format de la aripioare punem legumele inabusite si lasam sa fiarba cateva minute.Cand aripioarele sunt aproape fierte adaugam conopida desfacuta in buchetele si spalata, asezonam cu delikat sau sare si mai lasam pe foc maxim 10 minute.
Intre timp desfacem in putina supa sau turnam direct in supa smantana lichida...avantajul la aceasta smantana e ca nu se branzeste in contact cu zeama fierbinte.Eu am mai adaugat si jumatate de pliculet de sare de lamaie pentru ca imi place ciorba acrisoara.Se inchide se presara verdeata proaspat tocata si se acopera oala 5 minute.
Se serveste cu crutoane si ardei iute.
Pofta buna!









11 comentarii:

Lacrima spunea...

ce foaaameee mi se facee! vin si eu la o portie :P

Jack T spunea...

Feinä si gustoasä Ciorbä ai fäcut. Compliment

Salutäri Jacob

Melianda spunea...

Lacrima te invit la o portie de ciorbica....Multam, o saptamana cat mai buna!

Melianda spunea...

Jacob, multumesc pentru apreciere si pentru vizita, te mai astept pe aici, o saptamana cat mai usoara!

Momo spunea...

hmmm!un deliciu de ciorba!

Melianda spunea...

Mersi Alison!
O zi cat mai buna iti doresc!

mihaela spunea...

vai ce bine arata,o voi face neaparat si eu!!!
cred ca te-am botezat la comentariul anterior asa ca dau o bere sa mearga cu ciorbica!
miha

Melianda spunea...

Miha sa-mi dai de stire sa-mi spui daca ti-a placut ciorbica...nu-i bai de nume ca imi place si ciorba de miel...pup.

Unknown spunea...

supeeer ciorbba!
conopida mea este deja fiarta ... oare cum imi va iesi ciorba? nu va mai avea aroma conopidei!

Melianda spunea...

Minodora ciorbica va avea gust minunat si aroma nu se pierde deloc.
Astept parerea ta despre ciorbica.

FreeSeoDesign spunea...

Aha, am plecat sa fac cumparaturi, ca sa gatesc aceasta ciorba. Sa vedem ce va iesi ;)