duminică, iulie 26, 2009

Pasta de leustean

Leusteanul e verdeata mea preferata.In ciorbe sau borsuri pun din abundenta leustean tocat marunt.
In fiecare an imi pun la congelator pungute cu verdeata dar acum cateva zile am descoperit si alta metoda de a pastra  leusteanul.Reteta nu imi apartine, am descoperit-o la Maya pe blog  si mi-am zis ca trebuie neaparat sa o incerc.
Am mai citit pe net si de la autoarea retetei am descoperit ca si cozile de leustean se pot pastra in acest fel.
Dar aceasta e o alta reteta la fel de simpla.
Iata de ce avem nevoie:
totul este ochiometric , nu stiu cantitati exacte.
    -leustean
    - sare
    - ulei (eu am folosit de masline)

Se curata leusteanul, frunzele se spala cu apa rece apoi se pun in blender si se toaca marunt, adaugam sare , eu am pus cam multa dar e suficient sa adaugati sare dupa gust, data viitoare voi sti cum sa fac ,punem si uleiul tot asa din ochi , dupa gustul fiecaruia cat sa se formeze o pasta dupa mixare.
Se pune la borcane cu guleras de ulei, se infileteaza capacele si se pastreaza la frigider.
Se poate pune in ciorbe sau chiar in farfurie inainte de servire.







10 comentarii:

diana spunea...

Ce faina ti-a iesit. Voi face si eu.

Momo spunea...

foarte interesant si foarte practic!si cred ca foarte bun,merita incercat!

Melianda spunea...

Diana sa faci ca iese super, astept impresii...o seara buna!

Melianda spunea...

Alison asa am zis si eu cand am vazut reteta si nu imi pare rau ca am incercat, o seara buna!

Lacrima spunea...

interesant! nu e prea puternic gustul? cat pui la o ciorba de exemplu?

Melianda spunea...

Lacrima depinde de gustul fiecarei persoane in parte...eu as pune cam un sfert de lingurita la farfuria cu ciorba chiar si jumatate, mie imi place mult leusteanul.

Paradis spunea...

Interesanta reteta,si cred ca e tare buna.Mama are tare mult leustean in gradina,si-am sa-i daruiesc reteta ta.Multumesc.

simona doktor spunea...

arata perfect.

Melianda spunea...

Paradis ma bucur ca iti place reteta, chiar azi mi-am pus la ciorba putina pasta...asa ca merita.

Melianda spunea...

Simona , multumesc pentru apreciere.
Te mai astept pe la mine.