joi, februarie 12, 2009

Leapsa-Adevarat sau Fals

Am primit acest joc Leapsa  - "Adevarat sau Fals" de la Nico. 
Regulamentul acestui joc e sa scriu cateva afirmatii despre mine si anume 14 dintre care unele sunt adevarate iar altele false.Ramane sa descoperiti singuri care sunt acele lucruri adevarate sau false despre mine.
Multumesc Nico pentru acest joc.
                        
                             ??Am doi copii minunati??
                             ??Ador sa fac cumparaturi??
                             ??Sunt meticuloasa?? 
                             ??Imi place sa calc??
                             ??Nu-mi plac cumparaturile??
                             ??Ascult muzica in fiecare zi??
                             ??Imi place sa conduc??
                             ??Intotdeauna sunt punctuala??
                             ??Nu-mi  place sa merg cu bicicleta??
                             ??Intotdeauna cand ies undeva ma aranjez??
                             ??Nu-mi plac bijuteriile??
                             ??Imi place sa alerg??
                             ??Imi place sa beau cafeaua dimineata??
                             ??Vizionez filme de groaza??

Doresc sa predau stafeta acestui joc urmatoarelor persoane
                         Sabina
                         Liliana
                         Laura Adamache
                             
                           
                             

6 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Incerc sa ghicesc ...adevarate sunt:
* Am doi copii minunati
* Ador sa fac cumparaturi
* Intotdeauna cand ies undeva ma aranjez
* Imi place sa beau cafeaua dimineata
* Ascult muzica in fiecare zi
* Sunt meticuloasa

Ciao!

Melianda spunea...

Nico se pare ca incepi sa ma cunosti....

Agenda di Nico spunea...

Adevarat...deci am intuit destul de bine :-D
Te astept sa ghicesti si pe a mea ..cand ai timp. O gasesti aici
Un sfarsit de saptamana placut!

Melianda spunea...

Nico multumesc si tie la fel...imediat ce am mai mult timp trec pe la tine sa ghicesc care sunt cele adevarate.pup!

LauraAdamache spunea...

Draga Melianda am venit sa iti multumesc pentru leapsa si sa incerc sa intuiesc raspunsurile corecte. Sa vedem daca reusesc. Deci, adevarate sunt:
1,2,3,4,5,10,12.
Te pup si felicitari pentru toate bunatatile pe care le pregatesti!!

Melianda spunea...

Laura ma bucur ca iti plac retetele mele.
Referitor la joc ai ghicit 4 afirmatii.Te pup si eu si te mai astept pe la mine in vizita.O zi buna si iti multumesc pentru aprecieri!