miercuri, noiembrie 26, 2008

Chiftelute din soia (de post)

Cum suntem in perioada postului, am zis sa mai diversific mancarea si sa prepar aceste chiftelute delicioase.Pentru asta avem nevoie de urmatoarele:
un pachet de soia granule de 100 g
3 cartofi fierti in coaja
o legatura de marar
2-3 catei de usturoi sau putin praf de usturoi
cimbru
delikat
ulei pentru prajit

Preparam in felul urmator:
Se fierbe soia conform instructiunilor de pe pachet...eu am fiert-o in apa cu putin delikat apoi am lasat-o sa se scurga bine...eventual luam soia in maini si stoarcem de zeama in exces.
Cartofii fierti ii curatam de coaja ii dam pe razatoarea mica, ii amestecam cu soia, cu mararul, praful de usturoi, asezonam cu delikat piper si cimbru.
Punem intr-o tigaie ulei la incins , formam chiftelute pe care le tavalim prin faina si le prajim pana devin aurii.Le scoatem pe un prosop de hartie pentru a absorbi surplusul de ulei.
Se pot face marinate in sos...eu le-am servit cu paste din orez si cu ketchup.
Pofta buna!








Niciun comentariu: