vineri, noiembrie 21, 2008

Langosi (de post)

Eu am folosit masina de paine pentru framantare si dospire
Ingrediente: 
500 g faina, 
doua lingurite drojdie uscata(eu am fol. masura de la masina de paine), 
2 linguri ulei,
o lingurita zahar, 
o lingurita sare,
370 ml apa calduta

Mod de preparare:

Amestecam faina cu sarea si zaharul, punem in cuva masinii apa calduta , adaugam uleiul, apoi faina facem o adancitura mica in faina fara sa iasa apa la suprafata si punem drojdia.Setam masina la programul de framantare.
Dupa ce s-a terminat programul luam aluatul, il punem pe o planseta unsa cu ulei si formam langosi pe care ii prajim in ulei pana devin aurii.
pofta buna!












7 comentarii:

mihaela spunea...

buna meli,foarte frumosi langosii tai.vreau sa-i fac miercuri dar te rog sa-mi spui cum sunt a doua zi(asta in cazul in care mai raman :))

ai retete interesante pe blog,imi place!sper ca nu te superi ca te-am adaugat pe lista mea de favorite.

o zi minunata!

Anonim spunea...

Super arata langosii, cred ca sunt tare gustosi, trebuie sa-i incerc si eu!! :)

mihaela spunea...

i-am facut ieri numai ca am pus lapte de soia si ceva mai mult ulei in aluat.a trebuit sa adaptez cantitatea la masina mea de paine dar au iesit deliciosi si chiar si azi incalziti la Mu sunt minunati.

Melianda spunea...

Draga Mihaela la mine nu au ramas dar daca ii tii intr-o punga eu cred ca nu se intaresc...Si nu ma supar ca m-ai adaugat in lista din contra ma bucur ca iti place aici la mine.

Melianda spunea...

Iulia multumesc,sa stii ca sunt gustosi si daca ii faci cu ceva umplutura daca nu ii vrei de post.

Melianda spunea...

Mihaela si eu dupa cum ai vazut tot la masina de paine i-am facut dar eu niciodata nu am facut cantitatile adaptate la masina mea pentru ca retetele lor nu imi plac.
si aceasta cantitate se pune si daca ii framantam la mana.
oricum ma bucur ca ti=au placut...pup!

Craita spunea...

cam asa ii fac si eu cand suntem in zile de post,in rest le adaug si un ou,ies mai pufoase:)
p.s noi le spunem scovergi