luni, martie 23, 2009

Sos de branza

Acest sos e foarte gustos si foarte usor de preparat.

Ingrediente:
~ 2 linguri ulei de masline
~ 2 catei de usturoi
~200 g smantana lichida
~150 g branza cu mucegai

Mod de preparare:
Intr-o tigaie se caleste usturoiul zdrobit cu uleiul de masline pana incepe sa isi degaje aroma.Se adauga smantana.Se tine pe foc potrivit cateva minute sa scada si se adauga branza  cu mucegai.
Se amesteca de cateva ori , se adauga putin piper si se lasa inca 5 minute.
Se tine sosul cald pana la servire.
Acest sos merge de minune cu o friptura de pui sau de vita dar merge foarte bine si cu peste.
Eu am servit cu pui la gratar.
Sosul si friptura trebuie sa fie la temperaturi apropiate.
Pofta buna!











3 comentarii:

Sabina spunea...

bun bun, meli!
o sa fac si eu sosuletul acesta!

Melianda spunea...

Buna Sabina...sa stii ca trebuie sa-l incerci , are un gust nemaipomenit.

Unknown spunea...

Foarte gustos. Eu am mai pus si ciuperci taiate felii. pofta buna