miercuri, august 05, 2009

Premii in bucatarie


Se pare ca e luna premiilor.
Am primit acest premiu minunat din partea lui CAMI....multumesc ca ti-ai indreptat gandurile catre mine si multumesc pentru apreciere.
Acest premiu l-am primit cateva ore mai tarziu si de la Goldielocks , multumesc din suflet.
Ofer cu cea mai draga inima si eu la randul meu acest premiu urmatorilor bloggeri.
                    Reguli de acordare a premiului:
1. afisarea premiului
2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu
3. oferirea lui la 10 bloggeri
4. informarea bloggerilor prin mesaj


    LAURA
    IRINA
    ALINA
    JASMINE
    RALUCA
     BELY
    DANA2DOR
    GINUCA

6 comentarii:

Craita spunea...

Draga Melianda, pentru ca intotdeauna iti rasfoiesc blogul cu placere,cand am primit premiul blogul de aur,bineinteles k am vrut sa ti-l ofer si tie,din pacate vad ca ti-a fost oferit deja,totusi el te asteapta la mine pe blog,cu drag goldie.

jasmine spunea...

REGULA NU ERA SA NU DAI INAPOI PREMIUL ASA CA ITI SUNT RECUNOSCATOARE. PRIMESTE-L FARA NICI O REGULA ATASATA

Alina spunea...

Multumesc frumos pentru ca te-ai gandit la mine :)
Numai ca este o problemutza: nu am 10 bloguri in lista carora sa l-il pot oferi - conform regulamentului...

Melianda spunea...

Goldie , ma bucur ca iti place blogul meu, si accept cu placere si din aprtea ta acest premiu , ma bucur ca mi l-ai oferit.Pupici si o zi buna!

Melianda spunea...

Jasmine am crezut ca regulle acestui premiu sunt si pentru cei care il primesc...asta ca sa mearga premiul mai departe, l-am primit cu placere ca orice alt premiu care mi-a fost oferit, si ma bucur ca il accepti.
O zi minunata sa ai!

Melianda spunea...

Alina nu e nici o problema ca nu ai 10 bloguri in listuta, e suficient sa il accepti , ma bucur ca iti place.
O zi buna sa ai!