miercuri, decembrie 03, 2008

Umplerea borsului

La noi in casa se mananca zi de zi ciorbe si am zis sa umplu eu bors in casa ca e natural asa ca am incercat si iata ce a iesit.
Nu necesita mult timp, se face foarte usor si imi aduce aminte de vacantele facute la bunici .
Borsul  natural este o sursa buna de vitamina C, si e foarte sanatos.
avem nevoie de :
tarate
huste 
o mana de malai
cateva crengute de visin
si bineinteles apa fierbinte.

cum procedam:
intr-un borcan mare (eu am folosit unul de trei litri), punem tarate cam un sfert  de borcan, adaugam malaiul si umezim putin cu apa rece pana se formeaza o pasta .Adaugam apoi  300 g huste pe care daca nu o avem o pregatim astfel: luam niste tarate si le amestecam cu putin bors cumparat cat sa se faca ca o pasta si lasam pentru cateva ore la  temperatura camerei.
Dupa ce am pus ingredientele astea in borcan adaugam si crengutele de visin  turnam apa fierbinte pana la umplerea borcanului si amestecam usor.Acoperim cu o farfuriuta deasupra si invelim borcanul intr-un prosop si pastram asa la temperatura camerei .Dupa 24 ore  borsul este gata.La intrebuintare borsul se strecoara.
Dupa ce ce am scos tot borsul din borcan mai putem pune peste compozitia ramasa apa fierbinte si tot asa pastram la temperatura camerei pana a doua zi cand se va acri iarasi borsul.








Un comentariu:

Anonim spunea...

Este de incercat reteta. In borsul cumparat, nu prea am incredere. In procesul de fabricatie nu se respecta totdeauna normele de igiena. Mai bun cel facut in casa.
Multumesc.