joi, decembrie 04, 2008

Legume mexicane in vasul roman(de post)

Acest fel de mancare este foarte gustos si usor de preparat.
Pentru asta avem nevoi de :

500 g legume mexicane congelate
250-300 ml suc de rosii
delikat
cimbru
usturoi granulat sau doi catei de usturoi pisati
ulei de masline
daca doriti puteti pune si 50 g orez...eu am pus mai tarziu ca mi-a  venit ideea pe la mijlocul mancarii

Preparam astfel:
Vasul roman il tinem in apa timp de o ora.Apoi il scurgem punem legumele congelate in vas, turnam uleiul de masline si sucul de rosii.Asezonam cu delikat, piper si adaugam usturoiul pisat sau granulat.Punem capacul peste vas si introducem la cuptor.Pe la jumatatea timpului de coacere a mancarii putem adauga orezul si mai putem pune putina apa.
eu am tinut in cuptor cca o ora la temperatura medie.
Se serveste cu salata de varza murata sau muraturi.
Pofta buna!













Un comentariu:

Cristina spunea...

Super reteta o sa incerc si eu in vasul ata care imi place mult dar din pacate il folosesc mai mult iarna .

Pe blogul meu ai 3 premii !!
Week end placut
Cristina