joi, decembrie 18, 2008

FASOLE FACALUITA

INGREDIENTE:

500 g fasole
2 cepe
2 catei usturoi
ulei de masline
200 g suc de rosii sau o lingura cu bulion
delikat

MOD DE PREPARARE:

Fasolea se lasa la umflat pentru cateva ore apoi se fierbe , schimband apa in care fierbe fasolea de trei ori.Trebuie sa avem intotdeauna la indemana apa fierbinte pentru a turna peste fasole dupa ce ii schimbam zeama.
Eu am pus spre jumatatea fierberii doua cepe tocate marunt si niste morcov razalit si ii da un gust foarte bun.
Dupa ce fasolea  a fiert o strecuram si o bagam la robot pentrua o face pasta, apoi mixam pasta cu ulei de masline, adaugam si usturoiul pisat  si putin delikat pentru gust.
Intre timp inabusim ceapa tocata in putin ulei de masline cu doua linguri de apa, lasam 2 minute apoi adaugam sucul de rosii si mai lasam vreo 10 minute pe aragaz, spre sfarsit asezonam cu sare si lasam sa se raceasca.
Eu am pus fasolea in niste casolete de plastic cu capac pentru a le putea pastra la frigider fara a se imprastia mirosul de usturoi in tot frigiderul.
Deci punem fasolea in castronele sau casolete in cazul meu apoi deasupra punem sosul de ceapa.
POFTA BUNA!















Niciun comentariu: