miercuri, iulie 15, 2009

Donuts cu ciocolata

Am acest aparat de ceva vreme dar nu l-am folosit decat o singura data . 
Sambata mi-am sarbatorit ingerasul asa ca m-am gandit sa fac niste gogosele cu cioco dar care sa nu imi i-a mult timp de preparare si sa nu ma coc foarte tare in bucatarie. 
Pentru aceste gogosi avem nevoie: 
230 g faina 
2 oua mari 
120 ml lapte 
120 g zahar 
o esenta rom 
3 lingurite praf de copt 
4 lnguri ulei , eu am fol. ulei de masline 
un praf de sare 
120 g ciocolata ( eu am folosit 100 g cioco neagra si 20 g cioco alba) 
Mod de preparare: 
Se pune faina cu praful de copt sarea zaharul intr-un vas.Se face o gaura in mijloc si se adauga ouale cu laptele si uleiul.Se mixeaza toate acestea pana se omogenizeaza toata compozitia. 
Intre timp punem ciocolata la topit in baie de abur si cand se raceste cat de cat , sa nu fie fierbinte se adauga in compozitia de mai sus amestecand cu mixerul pana se incorporeaza totul 
Se incalzeste aparatul de donuts se unge cu ulei si cu o lingurita punem in aparat dar nu umplem formele ci doar trei sferturi sa fie ca acestea sa poata creste in momentul coacerii. 
Se tin 5 minute si gata , se pudreza cu zahar sau pur si simplu se pot glazura deasupra cu ce dorim. 
Pofta buna!
















Niciun comentariu: