sâmbătă, ianuarie 10, 2009

Ciuperci umplute

INGREDIENTE:

12 ciuperci destul de marisoare
un ardei capia rosu
o ceapa
2-3 catei de usturoi
200 g kaiser
150 g smantana lichida
100 g vin alb sec
ulei de masline
2 rosii
12 feliute cascaval pentru fiecare ciuperca
sare piper

MOD DE PREPARARE:

Curatam ciupercile le spalam si le punem la scurs.
Separat tocam cam trei sferturi din coditele ciupercilor, ceapa ,usturoiul, ardeiul si le calim intr-o tigaie cu ulei de masline...lasam 5 minute apoi adaugam si kaizerul taiat si amestecam , turnam vinul si lasam sa fiarba pana scade putin.
Dupa zece minute punem si smantana si amestecam incontinuu pana se ingroasa si totul devine aproape omogen, asezonam cu sare si piper.
Ciupercile le punem intr-o intr-o tava in care am pus hartie de copt, presaram sare si piper peste ele apoi le umplem  cu aceasta compozitie  si deasupra lor punem cate o felie de rosie.
Introducem la cuptor pentru 15 minute , scoatem tava punem peste ciuperci feliile de cascaval si le mai lasam zece minute in cuptor.
Le servim cu sos de iaurt cu usturoi si verdeata.
Se pot servi foarte bine si reci sunt delicioase!
Pofta buna!
















2 comentarii:

Cristina spunea...

offfffff ce imi faci tu mie Meli cu ciupercile astea .. poftesc aici in fata ecrnului si am niste ciuperci mici in frigider nu stiu dc le fac asa umplute o mai ramine ceva de ele sau se topesc de tot :-))

Daca treci pe la mine am un premiu pt tine pe care sa il dai si tu mai departe altora ...
pupice
Cristina

Melianda spunea...

Cris cam asa salivez si eu in fata ecranului pe langa cateva reteta de-ale tale...adevarul e ca daca sunt mici nici nu ai unde sa pui umplutura si nu prea ai cum sa simti nici ciuperca nici umplutura....iti multumesc din suflet pentru premiu momentan sunt numai pe fuga dar cand am timp cu siguranta il voi ridica.
te pup si numai bine iti doresc!