marți, octombrie 06, 2009

Conopida crispy

Va prezint o reteta usoara si rapida , o conopida crocanta cu care va veti delecta si familia dar si prietenii.
Pentru aceasta vom avea nevoie de:
- o conopida medie
- 3 oua
- 50 g telemea de oaie sau parmesan
- faina
- delikat
- praf de usturoi
-5-6 linguri cu fulgi de cereale maruntite

Mod de preparare:
Se desface conopida in buchetele, se spala si se opareste 5 minute in apa clocotita in care punem putina sare.
Intre timp intr-un castron batem ouale bine, le asezonam cu delikat, adaugam branza razalita si putin praf de usturoi pentru aroma.
Amestecam si adaugam cate putina faina pana obtinem un amesteg omogen mai gros decat aluatul de clatite.
Incingem cuptorul la 200 grade, intr-o tava punem hartie de copt in care asezam frumos buchetelele de conopita date prin amestecul de mai sus apoi prin fulgii de cereale.
Lasam la copt pana se rumenesc frumosc si devin aurii...cca 20 minute.
Eu le-am servit cu sos de iaurt si usturoi.
Merge foarte bine si ca aperitiv sau garnitura.
Pofta buna!










6 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Melianda,

eu pot sä confirm cä Creatia asta are un Gust de Vis.
Le fac si eu, da färä Brinzä si Usturoi.Fata mea cere tot des asa ceva....
O sä bag si eu data vvitoare Brinzä , sä vedem c eo sä zicä.
Fein, fein...

Multe salutäri Jacob

Ala Oancea spunea...

Foarte faina reteta ! Imi place mult conopida pane, iar reteta asta la cuptor este super. Si cu sos de smantana si usturoi ... yammy ;)

Melianda spunea...

Jack incearca cu branza si usturoi, sunt o minunatie.Astept impresii!

Melianda spunea...

Ala reteta aceasta e una mai dietetica.
Merita incercata sa stii.

Agenda di Nico spunea...

De mult vroiam sa trec sa-ti spun... ca mi-a ramas gandul la conopida asta ..o fac duminica si eu.
Weekend placut!
te pup!

Melianda spunea...

Nicoleta abia astept sa-mi spui daca v-a placut conopida preparata in acest fel.
Weekend placut iti doresc si eu!