sâmbătă, septembrie 05, 2009

Paine impletita

Reteta este preluata de pe blogul Laurei Laurentiu.
Am prestat-o si eu cu mici modificari si cu parerea de rau ca impletitura nu mi-a iesit ca la ea.
Nu-i bai exersez in continuare si imi va iesi dar pe voi va invit la ea pe blog sa vedeti acea impletitura frumoasa.
Sa vedem de ce avem nevoie. Aceste cantitati sunt pentru doua paini
- 900 g faina alba ( eu am pus jumatate alba jumatate graham)
- 550 ml apa
- 4 linguri ulei de masline
- 2 lingurite rase zahar
- 2 lingurite rase sare
- 2 pliculete drojdie uscata

Am pus ingredientele in masina de paine in ordinea urmatoare:
Mai intai lichidele, amestecam apoi faina cu sarea si zaharul si le punem peste lichide iar la urma drojdia uscata.
Am setat programul de framantare si dospire.
Dupa aceasta am luat aluatul l-am impartit in doua si am impletit doua paini ca in imaginile urmatoare.
Le-am uns cu putina apa si deasupra am presarat un mix de cereale.
Am pus painile in tava in care am asezat hartie de copt.
Le-am bagat in cuptor la 5o grade ca sa isi dubleze volumul apoi le-am pus la copt cca 30 minute la 200 grade.
Iese o paine tare pufoasa care se taie frumos felii sau prin rupere se vad fasii , fasii... o minunatie!
Pofta buna!












3 comentarii:

Momo spunea...

foarte frumoasa ti-a iesit!te pup,o duminica placuta!

Alina spunea...

Minunata painica!
As papa-o toata dar cred ca au facut-o altii inaintea mea :P
Te asteapta un premiu la mine pe blog!
O seara placuta!

bucatariadenysei spunea...

fff frumoasa...si sanatoasa!