vineri, mai 29, 2009

Paine graham

In sfarsit mi-am procurat faina de graham.Nu stiu  de ce ori eu nu am stiut sa caut ori la noi in supermarket nu se gaseste.Am gasit faina in Ungaria  si nu am stat pe ganduri si mi-am facut stocul.
Dar sa va zic de ce avem nevoie pentru aceasta paine:
 ~ 45o g faina graham
 ~290 ml apa calduta
 ~ 2 linguri ulei de masline
 ~o lingurita sare
 ~ o lingurita zahar
 ~ un pliculet drojdie uscata ( 7 g)

  Mod de preparare: 
    am pus ingredientele la framantat si dospit in masina de paine astfel:mai intai apa, apoi uleiul, faina se amesteca cu zaharul si sarea se adauga peste lichide in masina iar deasupra fainii punem pliculetul de drojdie.La mine acest program dureaza 1h jumatate.
Dupa terminarea programului la masina de paine scoatem aluatul si pe masa de lucru unsa cu putin ulei intindem o foaie cu sucitorul , apoi rulam foaia si o punem in tava in care am pus hartie de copt.Crestam aluatul cu ajutorul unui cutit si il mai lasam putin la crescut, apoi il bagam in cuptor la 230 grade timp de 20 minute...depinde de cuptor. 
Scoatem painea din tava si deasupra punem un prosop de bucatarie pana la racire.
Iata ce a iesit...pofta buna!












3 comentarii:

Ina Todoran spunea...

Faina graham nu e tot una cu faina integrala?

Melianda spunea...

Ina sincer nu stiu daca e acelasi lucru dar ma interesez si iti spun cat mai curand posibil.

CristinaK spunea...

Sper painica, Melianda! Si mie imi place genul acesta de paine... mi-am notat reteta si cum gasesc faina o s-o incerc si eu ;)