duminică, decembrie 14, 2008

ARDEI UMPLUTI (de post)

Pentru ca inca suntem in timpul postului m-am gandit sa mai diversific putin meniul si azi m-am gandit sa fac ardei umpluti.
pentru asta vom avea nevoie de:

-cativa ardei grasi(eu am folosit 4)
-2 cepe
-o cutie cu ciuperci(care se poate inlocui cu soia granule dupa preferinte)
-2 morcovi razuiti
-delikat, piper,cimbru
-suc de rosii
-50 g orez
-marar si patrunjel
-ulei de masline
 
Am preparat astfel:
Ceapa tocata marunt cu morcovul l-am pus la inabusit in putin ulei de masline cu trei linguri de apa.Am lasat cateva minute apoi am adaugat orezul si sucul de rosii.Am lasat sa fiarba pret de 5 minute ca sa se umfle putin orezul , apoi am adaugat ciupercile tocate ,verdeata si am asezonat cu delikat,piper si cimbru.
Dupa doua minute luam vasul de pe foc il lasam putin la racit apoi umplem ardeii si ii punem la fiert intr-un vas si deasupra turnam suc de rosii...practic ardeii sa fiarba in suc de rosii.
Servim calzi! Pofta buna!






Niciun comentariu: